Głębia - Tricia Rayburn   *Blood* Tricia Rayburn- Głębia; I znowu powtarzamy schemat :D Okłada super- zawartość do bani.


O czym jest?
Po nagłej śmierci starzej siostry siedemnastoletnia Vanessa powraca do rodzinnego Bostonu, by skończyć ostatnią klasę szkoły średniej. Dziewczyna usiłuje zapobiec całkowitemu przeobrażeniu się w syrenę, jednocześnie borykając się z egzaminami na studia, związkiem na odległość i zgadkowym powrotem syren, które, w swoim przekonaniu, zabiła.

Moja opinia 


Jak napisałam wcześniej schemat się powtarza. Martwienie się-> dalsze smutki bohaterki-> nudy przez całą książkę-> Bam! One żyją! (3 ostatnie rozdziały) -> Walka
Podsumowując, znów najważniejszym wydarzeniom pisarka poświęciła najmniej. Czytają te 20 parę rozdziałów, czytelnik zasypia z nudów. Nie wiem czy tylko ja to zauważyłam, lecz czasami nie rozumiałam co pisarka opisuje.
Ocena- 4/10

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy