Mroczny Książę - Christine Feehan

(28) *Blood* Mroczny książę- Christine Feehan
O czym jest?
Raven, młoda Amerykanka o parapsychicznych zdolnościach, ucieka na koniec świata - przed niechęcią i uprzedzeniami. W mrocznych Karpatach spotyka Mikhaila, księcia Karpatian - ginącej pradawnej rasy. Tylko Raven może ocalić go przed nim samym i rozświetlić noc spowijającą jego duszę. Tylko Mikhail może uleczyć jej rany i obdarzyć wieczną miłością. Łączy ich wyrok przeznaczenia i potęga uczucia. Lecz przeciwko sobie mają tych, w których budzą lęk i nienawiść. Którzy nie spoczną, póki Karpatianie nie znikną ze świata śmiertelników...
Moja opinia
Cóż by o tej książce powiedzieć. Porażka? Wstyd? Pani Feehan pewnie zaprzyjaźni się z Meyer. Mają tą samą tendencję do udawania światowych pisarek. Nienawidzę takich ludzi. No ale trzeba żyć dalej. Może ta o to powieść została besstelerem dlatego, że czytali ją tylko zboczeńcy? No bo jakoś specjalnie nie cieszy mnie czytanie gdzie co chwile jest: sex,sex, sex, sex. Czytałam ją z tydzień. I dalej nie wierzyłam, iż ją skończyłam. Literacka porażka. Ja na miejscu Feehan na oczy bym się nie pokazywała. 
Ocena-1/10 (bo niestety chyba niżej nie można)


0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy