Bale Maturalne z Piekła - Meg Cabot
Wakacje z piekła - Cassandra Clare



     Bale maturalne z piekła- Meg Cabot, Lauren Myracle,Stephenie Meyer, Kim Harrison, Michele Jaffe

O czym jest?
Do tańca proszą wampir, który zawrócił w głowie śmiertelnej dziewczynie, demon zarażony miłością, anioł, który porzucił niebo dla śmiertelniczki, duch, który nie może zapomnieć o ukochanej, wysłannik ciemności, który zwodzi nastolatkę potrafiącą czytać w ludzkich sercach… Ich wybranki przeżywają tragiczną miłość w opowieściach, których finał rozegra się na balach maturalnych, gdzie królową jest noc, a królem strach. 
Moja opinia
Czytało się dość przyjemnie. Niektóre historie tak mi się spodobały, że zapragnęłam ich kontynuacji! I dziękuje jedynej Pani Harrison, ponieważ tylko i wyłącznie ona rozwinęła krótką historyjkę w 3 tom. Jestem bardzo zadowolona z takiego obrotu akcji. 

Ocena- 7/10

  Wakacje z piekła-  Cassandra Clare, Sarah Mlynkowski, Maureen Johnson, Libba Bray, Claudia Gray

O czym jest?Luksusowy statek, willa na Jamajce, francuskie miasteczko, malownicza wioska w Karpatach mogą okazać się przerażająca pułapka dla dziewczyn, które marzyły o ekscytującej wakacyjnej przygodzie. Bo podczas tych wakacji zgubiony bagaż to tylko drobna niedogodność w porównaniu z tym, co knuje zazdrosna czarownica. Poparzenie słoneczne jest bolesne, ale nie trwa tak długo jak rzucona klątwa czy ukąszenie wampira, a nudne towarzystwo nie jest tak straszne jak opowiadanie, które zmienia słuchacza w... Lecz miłość kwitnie nawet w najbardziej upiornych okolicznościach... Moja opinia
Druga część była gorsza od poprzedniej. Historyjki były nudne, przewidywalne. Bohaterowie irytujący. Jakoś nie specjalnie polecam. Ale jedna z nich opowieści bardzo wpadła mi w pamięć. Napisała ją pani Mlynkowski. Bardzo ciekawa; czekałam aż ugryzie wampir główną bohaterkę, nagle to ona go ugryzła i okazało się, że jest wampirem. Początek książki polecam na wakacje. Za to drugą połowę jakoś nie chętnie.
Ocena- 5/10


Ps. I jak się podoba nasz blog? Naprawdę staramy się z Sam, ale chyba coś nie wychodzi. Jednak dalej zapraszam do czytania go. Dziękuje za te kilka wyświetleń ;* / Blood i Sam 

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy