Świat Nocy #1: Dotyk wampira. Córki nocy. Zaklinaczka - Lisa Jane Smith

   *Blood* Świat nocy 1 Dotyk wampira. Córka nocy. Zaklinaczka- J.L. Smith
O czym jest?
Nowa seria autorki bestsellerowych Pamiętników wampirów. Miłość nigdy nie była tak niebezpieczna...Wampiry, wilkołaki, czarownicy, zmiennokształtni są wśród nas, choć o tym nie wiemy.Należą do świata nocy, którym rządzą surowe zasady.A miłość oznacza złamanie wszystkich praw...Są piękni i śmiertelnie niebezpieczni,a ich urokowi nie potrafi się oprzeć żaden człowiek.Posiadają niezwykłe umiejętności,władają magią,są nieśmiertelni.Ale muszą też przestrzegać odpowiednich praw:za wszelką cenę ukrywać swoje istnienie przed ludźmi i nigdy nie wiązać się ze zwykłymi śmiertelnikami.Jednak gdy w grę wchodzi miłość,zapominają o wszystkich zasadach. Nawet o tych,za których złamanie mogą zapłacić najważniejszą cenę... 
Moja opinia
To była moja pierwsza książka pani Smith i jakoś mnie nie powaliła. Ma mało rozwinięte słownictwo, nudne historyjki i jak je czytałam miałam jakieś deja vu. Może poprawię opinie o pisarce czytają Pamiętniki wampirów, ale nie szczególnie chętnie po nie sięgnę. 
Ocena- 5/10

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy