Pocałunek Anioła - Mary-Claire Helldorfer

(25) *Blood*Pocałunek anioła- Elizabeth Chandler (Mary- Claire Helldorfer)
O czym jest?
Pierwszy tom czteroczęsciowego cyklu.
Ivy ma wszystko, o czym może zamarzyć nastolatka – urodę, talent, oddanych przyjaciół i przystojnego chłopaka, Tristana, który chce spędzić z nią resztę życia. Jednak wizja świetlanej przyszłości znika, gdy ukochany ginie w tragicznym wypadku samochodowym. Rozpacz po stracie bliskiej osoby to nie jedyny problem, z jakim będzie sobie musiała poradzić załamana dziewczyna – jej życiu zagraża śmiertelne niebezpieczeństwo. Nie jest jednak sama ze swoimi problemami – nad jej losem czuwa bowiem anioł-stróż…
Moja opinia
Szczerze? Od tej miłości niedobrze mi się robiło.  Polubiłam przyrodniego brata Ivy (chyba jak każdy czytający tę książkę), sama główna bohaterka jest... nudna, przewidywalna, irytująca. Ale daję jednego, wielkiego plusa pani Chandler za... uczucia Ivy. Chociaż nie zgadzałam się z jej odczuciami, czułam się jakbym była w środku wydarzeń obserwując bohaterów i czują do nich to samo co ona (oprócz Tristiana). 
Ocena- 6/10

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy