Podsumowanie lutego


Podsumowanie lutego

Przeczytane książki:
1. Odkrycie sukuba - Richelle Mead,
2. Igrzyska Śmierci. Kosogłos - Suzanne Collins,
3. Życie codzienne w Rzymie w okresie rozkwitu cesarstwa - Jerome Carcopino,
4. Milion Słońc - Beth Revis,
5. Nieznośna lekkość bytu - Milan Kundera,
6. Gone. Zniknęli. Faza czwarta: Plaga - Michael Grant.

Najlepsza: Milion słońc,
Najgorsza: -


W marcu przeczytam:
- Shirley,
- Starcie królów,
- Wielka czwórka,
- Moc przeznaczenia,
- Makbet, 
- Quo Vadis.


Autor miesiąca: Beth Revis
Cytat miesiąca: "(...) ciężar, konieczność i wartość to trzy pojęcia wewnętrznie zależne: tylko to, co konieczne, to, co waży, ma wartość." - Nieznośna lekkość bytu, Milan Kundera

Luty był bardzo ciekawym miesiącem pod względem czytelniczym. Przeczytałam cudowny utwór Odkrycie sukuba Richelle Mead, czym zakończyłam serię o Georginie Kincaid. Następną lekturą był Kosogłos, który nie przypadł mi do gustu- jak cały cykl pani Collins. Dlatego cieszę się, że jej dzieła mam za sobą. Za to kolejną pozycję pokochałam. Mowa oczywiście o Milion słońc, spod pióra Beth Revis. To naprawdę kosmicznie dobra opowieść! Polecam! Poznałam również twórczość Milana Kundery i Nieznośna lekkość bytu, choć bardzo ciekawa- była trochę ciężka do czytania. I na koniec miesiąca przypomniałam sobie jak się żyje w nadmorskim miasteczku, gdzie nie ma dorosłych, a nastolatkowie dzielą się na dwie grupy- odmieńców i normalnych. Witamy w ETAPIE! Chodzi mi o Gone. Zniknęli. Faza czwarta: Plaga! Cóż to była za przygoda! Jeśli jeszcze nie znasz książek Michaela Granta, lepiej szykuj się na nowe wydatki. 
W lutym pojawiło się pięć wpisów. Pierwszy dotyczył podsumowania stycznia, natomiast reszta to recenzje takich utworów jak: Gra w kłamstwa, Endgame. Klucz Niebios, DWJ #1 (Niewiarygodne + Zepsute), DWJ #2 (Namiętność sukuba  + Cienie sukuba). DWJ, czyli Dwa w jednym to moja nowa seria, w której pojawia się podwójna recenzja, albo dwie recenzje. Podwójna dotyczy tomów jednej serii, a dwie dwóch niełączących się ze sobą książek. Mam nadzieję, że wam się spodobają. 

W marcu pojawią się:
recenzje: Odkrycie sukuba, Kosogłos, Milion słońc, Gone #4
posty: Naj! Naj! Naj! #9, Filmy Ann Moore #8, Podsumowanie marca.

Zaczytanego marca! 

5 komentarze:

  1. Mi się średnio twórczość pani Revis podoba, ale dobrze, że tobie spasowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry czytelniczy wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry wynik więc gratuluję! Życzę równie zaczytanego marca. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje wyniku, naprawdę imponujący :) U mnie niestety tylko 3 książki przeczytane ale na marzec jestem nastawiona że przeczytam więcej.
    Pozdrawiam.
    Ps. Czy coś się zmieniło u ciebie na blogu, jest tak inaczej xd
    In my different World

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tych książek, które wymieniłaś czytałam tylko Igrzyska śmierci... Inne są mi znane z okładek czy recenzji, albo w ogóle nieznane.
    Gratuluje wyników, życzę dalszych sukcesów :)

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/03/basnik-beata-majewska.html

    Dodaję bloga do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń

 

Obserwatorzy