Skrzydła Laurel - Aprilynne Pike

(40) *Blood* Skrzydła Laurel- Aprilynne Pike
O czym jest?
Bohaterką jest dziewczyna o imieniu Laurel. Laurel nie jest typową nastolatką. Je tylko warzywa i owoce, nie może wytrzymać bez świeżego powietrza, przez całe życie uczyła się w domu oraz została adoptowana przez rodziców w przedziwny sposób: ktoś zostawił ją na ich schodach w koszyku.

Kiedy idzie do szkoły, musi przyzwyczaić się do siedzenia w zamkniętych pomieszczeniach i nowych wyzwań. Ale gdy pewnego dnia na jej plecach pojawia się tajemniczy punkcik, zaczyna dziać się magia i całe jej życie staje do góry nogami. Co wybierze Laurel? Świat tajemnic z niezwykłym chłopakiem o szmaragdowych oczach czy spokojny świat z zawsze pomocnym kolegą z klasy?

Moja opinia
Książka spodobała mi się, ponieważ jest inna. Wampiry i wilkołaki już mi się znudziły. Nigdy nie lubiłam głównych bohaterek typu: Bella Swan, które przez całą książkę, tylko przeżywają, martwią się albo na okrągło myślą o swoich facetach. W tej książce nie ma przesady, polubiłam Laurel za delikatność i wrażliwość, choć nigdy za takimi osobami nie przepadałam. Od zawsze wolałam, kobietki typu: Rose Hatway (tak się to piszę?), postać z Akademii wampirów. 
Laurel umie działać w trudnych chwilach pomimo swej kruchość. Wróżki to bardzo ciekawy temat, spodobał mi się. Polecam gorąco cały cykl i zachęcam do sięgnięcia następnych części.

Ocena-9/10

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy