Opowieści z Narnii: Lew, czarownica i stara szafa - Clive Staples Lewis

(31) *Blood* Opowieści z Narnii: Lew, czarownica i stara szafa- C.S. Lewis
O czym jest?
Nieznany świat czeka za drzwiami trzeba je tylko otworzyć. Narnia skuta wiecznym mrozem kraina, która czeka na wyzwolenie. Czworo śmiałków wchodzi przez drzwi szafy do Narnii, świata zniewolonego mocą Białej Czarownicy. I gdy prawie nie ma już na... 
Moja opinia
Nudne... Strasznie nudne. Nie rozumiałam opisów, nawet czasami nie wiedziałam co się dzieję. Mam nadzieję, że już nigdy nie będę miała w rękach tak nudnej książki.
Wszyscy tak dobrze ją oceniają a ja w niej nie widzę nic pięknego ;c szkoda. Jak czytam opinie wszyscy piszą "Wspaniała książka wspaniałego Autora.
Niesamowite są te nawiązania do świata wartości chrześcijańskich, a całość ujęta tak zgrabnie i poetycko, że aż chce się powracać do świata Narnii.
Zachwyca mnie wyobraźnia C. S. Lewisa." Choć muszę przyznać, że wyobraźnię ma ładną.

Ocena-6/10


0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy