Nowy rok, nowe plany


Plany i postanowienia na 2016 rok:

  • czytać więcej i szybciej,
  • umieszczać więcej recenzji na blogu,
  • systematycznie tworzyć posty związane z tematyką (około)książkową (Poradnik Ann Moore), top 5 (Naj!Naj!Naj!) oraz filmową (Filmy Ann Moore),
  • nie tracić czasu na błahostki, a zajmować się rzeczami, które pomogą mi być lepszą,
  • osiągać szczyty,
  • zapoznać się książkami w mojej biblioteczce (wyzwanie- Kiedyś przeczytam),
  • wybierać ciekawe egzemplarze recenzenckie,
  • kończyć SERIE,
  • kupować jeszcze więcej książek (ale tylko tych dobrych), a w szczególności dopełnienia serii,
  • wrócić do starych nawyków, czyli PRZECZYTAĆ 70 KSIĄŻEK (i więcej),
  • brać aktywny udział w życiu blogosfery,
  • nie zapominać o wyzwaniach,
  • robić więcej konkursów.
A jak Wasze postanowienia? 

2 komentarze:

  1. ja w tej materii mam postanowienie, żeby w ogóle czytać bo od kilku miesięcy nie miałam książki w ręce, a jeszcze 2-3 lata temu czytałam 2 w tygodniu

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za postanowienia! :) Ja chciałabym czytać w tym roku po prostu... dobre książki. Świetnie byłoby też sięgnąć po jak najwięcej własnych egzemplarzy.

    OdpowiedzUsuń

 

Obserwatorzy